דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב לבית ואופנה בזול: הכי משתלם - פחות לשלם 

מאת    [ 16/09/2013 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 1922 פעמים ]

כולנו חיים ביוקר המחיה, מחירי הדיור, מחירי הדלק ובכלל עליית המחירים הבלתי פוסקת הזאת משפיעה על כולנו בצורה כזאת או אחרת... אבל מה לעשות לחיות כולנו עדיין חייבים ולכן אי אפשר שלא לבלות, ללכת לאירועים, לקנות מתנות ולעצב את הבית. הפתרון הטוב ביותר הוא לחפש איפה הכי משתלם לקנות את המוצר/המתנה/העיצוב לבית האיכותי עבורנו, במחיר הזול היותר.

בעידן האינטרנט, הרבה יותר קל לעשות את זה, נכנסים לגוגל מקלידים את מה שמחפשים וקונים בקלות במהירות ובחסכון. כחלק מההבנה שיוקר המחיה מקשה על כולנו אנחנו חנויות באינטרנט משתלדות למכור מוצרים במחירים הזולים ביותר לצרכן.

רבים מלקוחות החנויות המקוונות מעצבים את בתיהם ב: עיצוב לקיר, בשעוני קיר, פחים ממתכת, תמונות, ווזות, שולחנות, ריהוט משלים, פופים לילדים, הדומים לרגליים, סלי כביסה, סטים למקלחת ועוד הרבה במחירים שלא תמצאו בשוק ובמרכזי הקניות.

המחירים הנמוכים של אתרי האינטרנט (לא כולם - במיוחד היבואנים שביניהם) מסוגלים למכור את המוצרים ללקוחות במחיר שאף חנות המשלמת שכירות גבוהה ושכר לעשרות מעובדיה , אינה יכולה להרשות לעצמה.

בנוסף לכך, בשל המגוון העצום והכמויות של הדגמים והמוצרים הנמכרים, תמצאו לא פעם דילים ומבצעי מכירות חיסול התורמים גם לקונים וגם למוכרים. הסוחרים יכולים "לנקות" סחורות שנשארו מיבוא קודם, והצרכנים נהנים ממחירים מיוחדים על אביזרים שהם צריכים (לעיתים זה ממש לא משנה ללקוח אם הפוף או השעון הגיע במכולה מלפני שנה או לפני חודש).

מאחר והחורף מתקרב אלינו בצעדי ענק, אודה ואתוודה שפופים זולים לילדים הינה דוגמא למוצר מאוד פופלרי הנרכש באינטרנט הנמכר במחירי פוף במבצע, כך שלא תמצאו פופים זולים יותר בחנויות מאשר מהאינטרנט. מאחר ולעיתים הפופים מיוצרים וממולאים בקלקר באופן עצמאי על ידי המוכר, המחיר שנמכר לצרכן הסופי אינו רחוק בהרבה מהמחיר שבעלי החנויות משלמים על כל פוף ופוף. למה אני מספר לכם את זה: זוהי רק דוגמא מיני רבים, אך שנה שעברה הפופים בחורף היו הלהיט החדש של המדינה יותר ויותר מבוגרים וצעירים מרהטים את ביתם בפופים בחורף, כנראה שיותר נוח לשבת בסטלבט מול המזגן על איזה משהו נעים כמו הפוף.

מוצרים נוספים כדוגמת הפופים משתלמים לרכישה באינטרנט, לעיתים ההנחות והמבצעים הם עונתיים אך לעיתים גם מוצרים הנמכרים ישר מהיבואן משתלמים לקנייה ישירות מהיבואן או מהיצרן לאורך כל ימות השנה, כמובן אם ישנה אפשרות שכזאת. בתור צרכנים עלינו להכיר כמה שיותר אתרים זולים שנוכל לקבל את המענה הטוב ביותר כשצריך לקנות מתנה לחבר, להולדת בן או סתם כשרוצים לעצב מחדש את החדר של הילד שלנו.

מנכ"ל Allshop4u.com, בוגר תואר בשיווק טכנולוגי ומומחה בקידום ופרסום אתרים ברשת האינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב